Kontaktinformation

Om du undrar över hur saker och ting fungerar eller om det är något som du vill diskutera, är du välkommen att kontakta oss i styrelsen eller HSB ServiceCenter.

För medlemmar

Sedan våren 2017 hanterar HSB vår drift och förvaltning av fastigheten.
Kontakta HSB service på:
Kund- och medlemsservice 010-442 11 00
(Öppettider måndag-onsdag, fredag kl 08.00-16.30, torsdag kl 08.00-18.00)
Jour 08-695 00 00
Växel 010-442 10 00
Felanmälan online www.hsb.se/stockholm

Felanmälan av hiss i uppgång 10-16 sker till Kone  0771 50 00 00. Hiss vid annex (till garaget) sker till Hissen AB 08-618 48 48. 

För medlemmar finns utökade möjligheter att kontakta HSB, anmäla ärenden och se detaljerad information om avtal mm genom inloggning på www.hsb.se/stockholm.

För frågor till styrelsen använd formuläret Meddelande till styrelsen.

För allmänhet och utomstående och i övriga frågor

För information om förvaltning, lägenheter och lägenhetsöverlåtelser (medlemskap, pantregistrering, mäklarbild, förfrågan om garageplats m.m.) hänvisas till HSB ServiceCenter 010-442 11 00.

Pantregistreringar ska skickas till:

HSB Stockholm
FE5409
838 77 Frösön