Om du undrar över hur saker och ting fungerar eller om det är något som du vill diskutera, är du välkommen att kontakta oss i styrelsen eller HSB ServiceCenter.
För medlemmar
Sedan våren 2017 hanterar HSB vår drift och förvaltning av fastigheten.
Kontakta HSB service på:
Kund- och medlemsservice 010-442 11 00
(Öppettider måndag-onsdag, fredag kl 08.00-16.30, torsdag kl 08.00-18.00)
Jour 08-695 00 00
Växel 010-442 10 00
Felanmälan online www.hsb.se/stockholm
Felanmälan av hiss i uppgång 10-16 sker till Kone 0771 50 00 00. Hiss vid annex (till garaget) sker till Hissen AB 08-618 48 48.
För medlemmar finns utökade möjligheter att kontakta HSB, anmäla ärenden och se detaljerad information om avtal mm genom inloggning på www.hsb.se/stockholm.
Om du vill anmäla intresse för garageplats: Intresse garage
För frågor till styrelsen använd formuläret Meddelande till styrelsen.
För allmänhet och utomstående och i övriga frågor
För information om förvaltning, lägenheter och lägenhetsöverlåtelser (medlemskap, pantregistrering, mäklarbild m.m.) hänvisas till HSB ServiceCenter 010-442 11 00.
För intresse av garageplats använd formulär: Intresse garage
Pantregistreringar ska skickas till:
HSB Stockholm
FE5409
838 77 Frösön